34. De thuiskomst en verdere plannen - Reisverslag uit Rome, Italië van Ko Spillekom - WaarBenJij.nu 34. De thuiskomst en verdere plannen - Reisverslag uit Rome, Italië van Ko Spillekom - WaarBenJij.nu

34. De thuiskomst en verdere plannen

Door: Webmaster

Blijf op de hoogte en volg Ko

14 Juli 2009 | Italië, Rome

Het onthaal door de familie op Schiphol op 17 mei was hartverwarmend, maar lijkt alweer lang geleden. Wat hebben wij zoal gedaan daarna en wat zijn de plannen, zult u zich afvragen?
Nou, we hebben natuurlijk eerst moeder opgezocht en onze kinderen en de familie. Miranda en Paul hadden een party georganiseerd in Vinkeveen voor familie en wat vrienden. Daar kregen we een album uitgereikt met al onze verhalen en foto’s. We waren nu dakloos en trokken met onze koffers langs logeeradressen.
We wilden eerst even alles op ons af laten komen om rustig een beslissing te nemen over onze toekomst. We hebben ook nog drie dagen gelogeerd in een leegstaand huis aan de Buitenkruier in Mijdrecht. Het huis staat te koop en we kenden de eigenaars, die een ander huis hadden gekocht even verderop. Grappig was dat het schuin tegenover ons oude huis staat. We hebben zoveel mogelijk kennissen opgezocht in Mijdrecht en gelijk onze oude tennisclub bezocht waar die week het open toernooi aan de gang was. Heel gezellig allemaal.
We waren nog niet toe aan huisje-boompje-beestje en onze reiskriebels kwamen weer terug. Eigenlijk zijn ze nooit weggeweest. We hadden er in Australië al over nagedacht hoe het zou zijn om reizen en werken te combineren. We hadden al websites bekeken om op een camping te werken op een mooie locatie ergens in Europa. We wisten toen ook al dat we bij de start van het kampeerseizoen nog niet in Nederland terug zouden zijn. We hebben in Nederland de draad weer opgepakt en het bleek dat ook echtparen c.q. beheerders voor een deel van het seizoen werden gevraagd. We werden uitgenodigd voor een gesprek bij Gustocamp in Bodegraven ( gusto is Italiaans voor ‘smaak ‘ leerden we later). Een kleine organisatie met acht campings in Italië en een in Oostenrijk. Het is inmiddels half juni. We besloten het te doen. Het werd camping Cisano/ San Vito aan het Gardameer in Italië, waar we op 15 juli kunnen beginnen. Onze website wordt weer actueel . Hoe dit avontuur verder gaat leest u in het volgende verslag.

Non starei in pensiero ( vrij vertaald: No Worries)

Ko en Louise

• 14 Juli 2009 - 12:10

Jan Pleunis:

Beste wereldreizigers,

Fijn te lezen dat jullie gezond en wel retour gekomen zijn en het avontuur doortrekken. Maak er wederom wat moois van. Groetjes uit Weert.

• 16 Juli 2009 - 09:25

Mia:

Wat leuk dat jullie het reizen op zo'n manier kunnen combineren.
    We hebben onze vakantie al geregeld anders waren we misschien jullie kant op gekomen, maar nu wordt het de Bodensee in Zwitserland.
    En hebben jullie een logeeradres nodig in Nederland, jullie zijn altijd welkom.

Groetjes uit Heeze

• 19 Juli 2009 - 15:46

El En Dick:

ha, hij is weer actueel , leuk, dan kunnen we jullie weer volgen, geniet ze en we hopen op leuke mensen die op camping langs komen!!!
    x Dick en El

• 21 Juli 2009 - 20:19

Bea En Dirk:

Wat leuk, jullie zijn al begonnen ! Wij zijn net terug uit Boston, de bruiloft was schitterend !
    We sturen binnenkort wel een foto. Groetjesuit Mijdrecht!

Ko

Beste familie en vrienden, Wij wensen jullie heel fijne kerstdagen en een spetterend 2008 en hopen dat al jullie wensen uit mogen komen. Voor ons zal het komende jaar er heel anders uitzien. Voor degene die het nog niet weten: Louise en ik gaan een wereldreis maken. Wij volgen het voetspoor van avonturiers zoals in TV programma’s “Ik vertrek” en “Het roer om”. In Perth in Australië, aan de westkust, zoeken we mijn broer Gerard met zijn gezin op. Het plan is daar een camper te kopen en hiermee een reis dwars door Australië te maken. Begin november zullen we dan in de buurt van Sydney zijn om mijn andere broer, Jan, die daar woont, zijn 50ste verjaardag te vieren. Nieuw Zeeland en Tailand willen we ook nog bezoeken. En wanneer we dan weer terug komen? We zien wel. We willen graag met jullie nog een keer proosten en geven een borrel bij ons thuis op zaterdag 23 februari van 13.00 uur tot 17.00 uur. We hebben er enorm veel zin in. We willen onze ervaringen graag met jullie delen en houden contact tijdens de reis via onze website : http://lokospil.waarbenjij.nu Veel liefs, Ko en Louise